Hoe geef ik de client toegang tot het ondersteuningsplan?

Dit kan je op twee manieren doen. Manier 1 is bij het invoeren van een nieuwe cliënt. Onderaan het invulformulier van de nieuwe cliënt vind je het kopje toegang door de cliënt. Hier kan je de email cliënt en gebruikersnaam cliënt invullen. De email en gebruikersnaam kunnen later gewijzigd worden. Manier 2 is in het cliëntprofiel van de cliënt. Ga naar toegang tot het systeem en druk op het potlood-embleem naast toegang tot het systeem. Vul nu de e-mail en gebruikersnaam van de cliënt in. Vul ook een telefoonnummer in voor de twee-staps-beveiliging. Hiermee is het profiel goed beveiligd. Onder het telefoonnummer kan je ook nog drie opties aanklikken: telefoonnummer voor anderen zichtbaar, cliënt kan eigen netwerk beheren, geblokkeerd.

M
Melissa is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.