Hoe kan ik mijzelf verwijderen uit het netwerk van de deelnemer/client?

Het kan voorkomen dat je niet meer betrokken bent bij een deelnemer/cliënt, maar dat de andere personen in het netwerk nog gebruik blijven maken van OZOverbindzorg. Of dat een deelnemer/cliënt wordt overgedragen naar een andere (zorg)professional/organisatie. 


Let op: voor je jezelf uit het netwerk verwijderd, wil je dan de nieuw betrokken professional/coördinator hebben uitgenodigd aan het netwerk van de deelnemer/cliënt. 


Uit het netwerk stappen doe je als volgt:

  1. Klik binnen het account van de deelnemer/cliënt op de deelnemersknop rechts bovenaan (poppetjes naast je initialen)
  2. Klik vervolgens op je eigen naam  
  3. In het vervolgscherm zie je jouw gegevens 
  4. Klik op de knop verwijder uit netwerk
  5. Het systeem geeft een melding. Klik op OK



E
Ellis is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.